Chci změnit objednávku. Jak na to?
Pokud chcete upravit ještě neodeslanou objednávku, máme pro vás několik možností, jak to snadno vyřešit:
1. Objednávka s platbou na dobírku
Pokud stav objednávky ještě nebyl změněn na „zpracováno" a platba je na dobírku, stále můžete měnit produkty nebo způsob doručení. Stačí nás kontaktovat na info@koloportal.cz.
2. Objednávka se zadala s okamžitou úhradou (například kartou online).
- V tomto případě je nejjednodušší vytvořit novou objednávku a předešlou stornovat, popřípadě vytvořit 2 samostatné objednávky. Můžete rovněž kontaktovat info@koloportal.cz, a požádat o doplnění objednávky s doplatkem na účet, ale v tomto případě riskujete prodloužení dodací lhůty.
3. Nesprávné fakturační údaje
Pokud jste zadali nesprávné fakturační údaje, jednoduše nás kontaktujte na info@koloportal.cz a rádi je pro vás upravíme.
![]() |
Petra LajtmanováK cyklistice mám blízko od základní školy. Moje hobby jsem spojila s prací a jako editorka a copywriterka tvořím články o cyklistice už 4 roky. Miluji objevování a na dvou kolech mi to jde nejlépe. Preferuji cross-county a gravel. V případě jakýchkoliv dotazů ohledně vaší objednávky vám ráda pomůžu na info@koloportal.cz . |