Menu

Chci změnit objednávku. Jak na to?

Pokud chcete upravit ještě neodeslanou objednávku, máme pro vás několik možností, jak to snadno vyřešit:

1. Objednávka s platbou na dobírku


Pokud stav objednávky ještě nebyl změněn na „zpracováno" a platba je na dobírku, stále můžete měnit produkty nebo způsob doručení. Stačí nás kontaktovat na info@koloportal.cz.

2. Objednávka se zadala s okamžitou úhradou (například kartou online).


- V tomto případě je nejjednodušší vytvořit novou objednávku a předešlou stornovat, popřípadě vytvořit 2 samostatné objednávky. Můžete rovněž kontaktovat info@koloportal.cz, a požádat o doplnění objednávky s doplatkem na účet, ale v tomto případě riskujete prodloužení dodací lhůty.

3. Nesprávné fakturační údaje


Pokud jste zadali nesprávné fakturační údaje, jednoduše nás kontaktujte na info@koloportal.cz a rádi je pro vás upravíme.

Petra Lajtmanová

Petra Lajtmanová

K cyklistice mám blízko od základní školy. Moje hobby jsem spojila s prací a jako editorka a copywriterka tvořím články o cyklistice už 4 roky. Miluji objevování a na dvou kolech mi to jde nejlépe. Preferuji cross-county a gravel. V případě jakýchkoliv dotazů ohledně vaší objednávky vám ráda pomůžu na info@koloportal.cz .

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Produkt byl vložen do košíku
Pokračovat v nákupu Nákupní košík