Platba online byla neúspěšná
Může se stát, že omylem nebo záměrně opustíte platební stránku během procesu nákupu.
Pokud platba nebyla úspěšně provedena na první pokus, můžete tuto situaci vyřešit podle následujících kroků:
1. Zkontrolujte e-mailovou schránku spojenou s objednávkou.
Vyhledejte e-mail s potvrzením objednávky. Sjeďte dolů k souhrnu objednávky.
2. Otevřete odkaz pro úpravu objednávky.
V e-mailu klikněte na tlačítko „Změna objednávky".
Odkaz Vás přesměruje na stránku pro úpravu objednávky nebo, pokud jste registrovaným zákazníkem, přímo do Vašeho účtu.
Zde budete moci znovu zkusit zaplatit platební kartou nebo změnit způsob platby, například zvolit platbu na dobírku.
Pokud je to nutné, můžete také změnit způsob doručení.
Máte otázky?
Pokud máte jakékoli dotazy nebo problémy, neváhejte nás kontaktovat. Náš tým udělá vše pro to, aby Vám zajistil maximální spokojenost.
![]() |
Petra LajtmanováK cyklistice mám blízko od základní školy. Moje hobby jsem spojila s prací a jako editorka a copywriterka tvořím články o cyklistice už 4 roky. Miluji objevování a na dvou kolech mi to jde nejlépe. Preferuji cross-county a gravel. V případě jakýchkoliv dotazů ohledně vaší objednávky vám ráda pomůžu na info@koloportal.cz . |