Menu
SHIMANO Páčka XTR BL-M9120 levá hydraulická I-Spec EV
Popis
Páka hydraulické kotoučové brzdy.
Vylepšený tvar brzdové páky.
Vyšší brzdná síla při menší námaze.
Větší tuhost.
Možnost nastavení vzdálenosti páčky od řídítek pomocí otočného mechanismu.
Objímka páky kompatibilní pro montáž řazení s úchytem I-Spec EV.
Použité technologie: One Way Bleeding, Servowave, I-Spec EV


Typ: MTB, Celková váha balení: 172g, Levé, černá vše začalo: u komponentů, speciálně vyvinutých pro závody na horských kolech.
Navrženy jsou tak aby splňovaly nejnáročnější požadavky s nepřekonatelnými jízdními vlastnostmi.
Nový XTR M9100 přináší nejuniverzálnější sadu určenou pro XC, Enduro a Maratony.
Návod prodejce určený pro profesionální a zkušené cyklistické mechaniky naleznete na naší webové stránce (https://si.shimano.com).
Kvůli bezpečnosti si před používáním důkladně přečtěte tuto „uživatelskou příručku“, dodržujte ji pro správné použití a uložte si ji, abyste se na ní mohli vždy odvolat.
osobním poraněním a fyzickému poškození zařízení a okolí.
Pokyny jsou zatříděny podle stupně nebezpečí nebo poškození, které se mohou vyskytnout v případě nesprávného používání produktu.
NEBEZPEČÍ - Nedodržení pokynů bude mít za následek smrt nebo vážné poranění.
VÝSTRAHA - Nedodržení pokynů by mohlo mít za následek smrt nebo vážné zranění.
mít za následek osobní poranění nebo fyzické poškození zařízení a okolí.

VÝSTRAHA
- Protože každé kolo se může ovládat trochu jinak v závislosti na modelu, naučte se správnou techniku ​​brzdění (včetně tlaku na brzdovou páčku a vlastností ovládání kola) a provoz vašeho kola.
Nesprávné používání brzdového systému kola může mít za následek ztrátu kontroly, což může vést k vážnému zranění v důsledku pádu nebo kolize.
- Produkt nerozebírejte ani jej neupravujte.
Může to způsobit nesprávné fungování produktu, můžete nečekaně spadnout a vážně se zranit.
- Před jízdou na kole si řidiči musí zvyknout na vyšší výkon této brzdy.
220 mm, 203 mm a 180 mm rotory kotoučových brzd poskytují větší brzdnou sílu než 160 mm rotory kotoučových brzd.
Pokud budete jezdit na kole bez pečlivého seznámení se s brzdnými vlastnostmi, brzdění může mít za následek pád z kola s možným následkem vážného poranění nebo smrtelné nehody.
- Prsty mějte v dostatečné vzdálenosti od rotujícího rotoru kotoučových brzd.
Rotor kotoučové brzdy je dostatečně ostrý na to, aby způsobil vážné poranění prstů v případě, že by se prsty zachytily do otvorů pohybujícího se rotoru.
- Během jízdy nebo ihned po sesednutí z kola se nedotýkejte třmenů ani rotoru kotoučové brzdy.
Během brzdění se třmeny a rotor kotoučové brzdy zahřejí, takže pokud se jich dotknete, můžete se popálit.
- Nedovolte, aby se olej nebo mazivo dostaly na rotor kotoučové brzdy a brzdové destičky.
Jízda na kole s olejem nebo mazivem na rotoru kotoučové brzdy a brzdových doštičkách může způsobit nefunkčnost brzd a vést k vážnému zranění v důsledku pádu nebo srážky.
- Zkontrolujte tloušťku brzdných doštiček a nepoužívejte je v případě, že mají tloušťku 0,5 mm nebo méně.
To může způsobit nefunkčnost brzd a vést k vážnému zranění způsobenému pádem nebo srážkou.
- Nepoužívejte rotor kotoučové brzdy v případě, že je prasklý nebo zdeformovaný.
Rotor kotoučové brzdy se může zlomit a vést k vážnému zranění způsobenému pádem.
- Nepoužívejte rotor kotoučové brzdy pokud je jeho tloušťka 1,5 mm nebo méně.
Nepoužívejte jí takové v případě, že je viditelný hliníkový povrch.
Rotor kotoučové brzdy se může zlomit a vést k vážnému zranění způsobenému pádem.
- Brzdy nepoužívejte nepřetržitě.
To může způsobit náhlý nárůst záběru brzdové páčky, způsobit nefunkčnost brzd a vést k vážnému zranění v důsledku pádu nebo kolize.
- Brzdy nepoužívejte v případě úniku kapaliny.
To může způsobit nefunkčnost brzd a vést k vážnému zranění způsobenému pádem nebo srážkou.
- Nepoužívejte přední brzdu příliš silně.
Pokud to uděláte, přední kolo se může zablokovat a kolo se může převrhnout dopředu a způsobit vážné poranění.
- Protože požadovaná brzdná dráha bude během mokrého počasí delší, snižte rychlost.
Brzdy zatáhněte včas a jemně.
Můžete spadnout nebo narazit a vážně se poranit.
- Vlhký povrch vozovky může způsobit, že pneumatiky ztratí trakci.
Abyste tomu zabránili, snižte rychlost a brzdy zatáhněte včas a jemně.
Dojde-li k tomu, že pneumatiky ztratí trakci, můžete spadnout a vážně se poranit.
- Pro použití s ​​typem hydraulické kotoučové brzdy s páčkou duálního řízení
- Tento hydraulický brzdový systém má odlišné brzdné vlastnosti než brzdové vlastnosti typu ráfkové brzdy, což poukazuje na relat.
brzdy); před použitím se s brzdovými charakteristikami dostatečně seznamte.
Budete-li jezdit na kole bez pečlivého seznámení se s brzdnými vlastnostmi, brzdění může mít za následek pád z kola s možným následkem vážného poranění nebo smrtelné nehody.
kotoučové brzdy.
Tým se nadměrně zvýší brzdná síla, což může způsobit ztrátu kontroly nad kolem, pád a vážné zranění.
- 180 mm rotor kotoučové brzdy použijte pouze tehdy, nemůžete-li získat dostatočnou brzdnou sílu se 160 mm rotorem kotoučové brzdy při jízdě na kole s jízdní jízdou s kolem.
V opačném případě můžete ztratit kontrolu nad kolem, spadnout a vážně se poranit.
- Pokud se vám zdá brzdná síla příliš velká nebo příliš malá, přestaňte ji používat a poraďte se s místem zakoupení nebo s distributorem.
V důsledku ztráty kontroly nad kolem se mohou vyskytnout nehody nebo pády, které mohou mít za následek vážné zranění.

UPOZORNĚNÍ
- Upozornění ohledně originálního minerálního oleje SHIMANO
- V případě styku s okem vypláchněte oko čistou vodou a okamžitě vyhledejte.
Styk s očí může způsobit podráždění.
- V případě styku s kůží ji řádně omyjte mýdlovou vodou.
Kontakt s pokožkou může způsobit vyrážky a potíže.
- Chraňte si nos a ústa ochrannou dýchací maskou a používejte v dobře větrané místnosti.
Vdechnutí páry nebo výparů z minerálního oleje může způsobit nevolnost.
- Po vdechnutí par nebo výparů z minerálního oleje okamžitě odjeďte na místo, kde je čerstvý vzduch.
Přikryjte se přikrývkou.
Zůstaňte v teple ve stabilní poloze a vyhledejte odbornou lékařskou pomoc.
-Doba zahřátí
- Kotoučové brzdy mají určitou dobu zahřátí a brzdná síla se postupně zvyšuje spolu s narůstající dobou zahřátí.
V důsledku ztráty kontroly nad kolem se mohou vyskytnout nehody nebo pády, které mohou mít za následek vážné zranění.
Stejná situace nastane v případě výměny brzdových destiček nebo rotoru kotoučové brzdy.
+81-72-223-3210 / FAX:+81-72-223-3258
WEB: shimano.com
E-mail: contactshimano@shimano-eu.com

Zástupce pro EU:
Shimano Europe BV
WEB: shimano.com
Email: contactshimano@shimano-eu.com
EU kontakt: https://bike.shimano.com/information/distributors-list.html

Doplňující informace

Kategorie: Brzdové páčky
Určení: MTB
Technologie: Hydraulické
Umístění: Levé
Montáž: I-SPEC EV
SHIMANO Páčka XTR BL-M9120 levá hydraulická I-Spec EV
SHIMANO Páčka XTR BL-M9120 levá hydraulická I-Spec EV

2184,90 Kč

1805,70 Kč bez DPH

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti

Přihlášení

Zapomenuté heslo